onsdag 10 oktober 2012

Irritation på hög nivå

I förmiddags när jag gjorde prov... Vissa frågor var så luddiga, så himla svårt att veta hur man ska tolka det. Men men nu är det gjort iaf och jag hoppas på det bästa, om det skulle skita sig har jag ju iaf betygsamtalet att ta igen på, så där kan man ju väga upp om man inte lyckas med proven.

Nu har jag lagt det där åt sidan, bara slutprvet kvar på fredag i denna kurs, skönt! Fast tråkigt på ett sätt, fanns flera delar i kursen jag gärna hade velat lära mig mera om.. men men läser man en kurs på 5v så e det bara tuta o köra som gäller!
Nästa vecka ska jag läsa redovisning 2, Puh! Spännande, nervöst! Jag hoppas få mycket nytta av den kursen iaf! Sen har Johan hittat en kurs som Visma håller i som jag ev ska gå. Vi ska diskutera det mera när han kommer hem. Där går man igenom bokföringen från grunden och just i det programmet som jag ska jobba med när jag tar över företagens bokföring.

Hittat några jobb jag skulle vilja söka.. men alltid är det något som saknas i kravprofilen... TYPISKT, som Thomas brukar säga :)

Till något helt annat, har precis gått igenom alla loppisgrejor som ska med till lördagens loppis. SHIT va mycket jag har! Men väldigt roligt när jag summerar ihop allt, får dock räkna av 20%, men hoppas innerligt att man får mycket sålt! Vill ju inte släpa hem det igen :) Det kommer väl till pass om det nu blir en trevlig slant som hamnar i min plånbok, för den ska spenderas när jag åker till Stockhlm nästa helg och hälsar på Therese!

Funderat lite på vad vi ska hitta på... samtidigt som jag bara vill softa så vill man ju ändå hitta på ngt skoj när man är i storstan, det är ju liksom inte varje dag man är där direkt :)
Vad har ni för förslag på aktiviteter? Shoppa, ut o äta och ev gå på krogen är ju redan givet. Men något annat skoj på dagen skulle ju va najs! eller va säger du Therese?

Ne nu ska jag fara och köpa kattmat så inte hon hungrar ihjäl :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!