tisdag 16 oktober 2012

Hej Bloggen!

Jag är en tjej på 31 vintrar... Hahaha! Kommer ni ihåg ungdonsprogrammet Bullen? Var inte det med Martin Timell och Cissi någonting? Alla dessa brev.. -Hej Bullen, jag e en tjej på 14år som är så kär i en kille i min klass, men jag vågar inte berätta det för honom...

Jaja, nu va det ett tag sen jag skrev igen, vet inte har en bloggtorka nu som jag vet inte vad, noll inspiration helt enkelt. Har precis avslutat en kurs och fick betyget B, är väldigt nöjd! Jag fattar mer än vad jag tror ;)
Nu är jag inne på andra dagen i en ny kurs, redovisning och beskattning. Låter väl inte alltför skojigt, men kan vara riktigt nyttigt, speciellt nu när jag ska ta över bokföringen som jag nu sagt huuuur länge som helst.
Men idag ska jag iaf iväg och hämta ett skrivbord jag har köpt på en köp o säljsida på FB. 100kr gav jag :)
Inte ett sådant jag ville ha egentligen, men kände att nu måste jag komma igång och ett jäkla skrivbord ska inte få hindra mig! Nu vill jag komma igång med allt!

Kontoret nere ser ut som ett bombnedslag, har bara ställt in Agnes alla leksaker... vill ha dit ett mindre skrivbord till Johans dator där oxå.. Tar så onödigt stor plats det han har nu.. Får hålla utkik om jag gör ngt fynd.

Ne nu lär jag sätta mig med skolböckerna, idag var det verligen segstartat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!