fredag 12 oktober 2012

Nojjig och irriterad..

Vilket ska vi ta först?

Irriterad över sega personer! Har haft en auktion på tradera som gick ut idag. Den gick ut 11.55, och sista budet kom in 11.54, varpå jag mailar information till köparen 12.10. Och har fortfarande inte fått svar!
Sånt stör mig så enormt! Om man vet att man vunnit en auktion så hör man väl av sig?
Nu hänger jag inte på Tradera lika mkt längre, men om jag budar på auktion och sen vinner den, oftast sitter jag vid datorn när tiden går ut, och mailar sen direkt om jag vinner för att få reda på kontouppgifter.
Men alla e väl inte lika snabba som jag.
Och även om köparen nu sett mitt mail, varför kan man då bara inte svara snabbt och kolla läget?

Gahhh! Speciellt när jag skriver i annonsen att betalning ska ske senast 3dgr efter avslutad auktion. Ok det är på måndag, men ändå?

Skit samma!

Det jag annars är nojjig över är.... SOM ALLTID denna j-a årstid... den fruktade magsjukesvängen! Det är min största fobi och jag hatar det! Vem gör inte det iofs?

Jag mår konstant illa typ hela hösten o vintern bara för jag inbillar mig att jag ska bli sjuk.. Och idag har jag haft ont i magen oxå... typiskt! Kidsen klagade oxå över magont nu på kvällen får se vart detta slutar!
Har ju planer för helgen har inte tid för nå sjukdomar. Hoppas bara det är inbillning och vi vaknar upp pigga o glada imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!