lördag 20 oktober 2012

Gooood mooorning!

Ligger i sängen och kan iiiinte sova! Då jäkla typiskt. Och jag vet att tröttheten kommer slå till i eftermiddag ..

För övrigt hade jag en grymt rolig utekväll igår i Uppsala, tackar Anna-Evelina för det! Den tjejen har kontakter om jag säger så. Stå i kö eller betala inträde existerar liksom inte i hennes värld :)
Vi gick till tre olika ställen, kommersar ihåg namnet på det sista. BJ, Birger Jarl, helt ok ställe!

Såklart fastnade jag vid spelbordet, men gick iaf därifrån 300:- rikare!
Sen vet jag inte vad ena bartendern syssla med, beställde två drinkar för 256:-, lämnade fram 300:- och fick 256:- tillbaka! Så 34:- för två drinkar var ju inte farligt ;)
Jag måste vart ruggigt snygg ( eller han jäkligt snurrig ) haha!

Hur längesen va jag ute hela natten och somnade vid 04?
Vaknade pigg vid 8, jag som skulle sova !

Ne ska väl masa mig upp snart och göra mig en kopp te...
Sen ska jag med tåget vid 11.30 vidare till Stockholm för att hälsa på Therese !

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!