söndag 21 oktober 2012

Vaknade med tårar...

Hemskare dröm får man leta efter... Why?

Vart kommer allt ifrån? Jag skäms, får dåligt samvete, känner mig som världens sämsta mamma.
Hemska drömmar för mig är värst när Agnes är med... Inatt drömde jag om hur jag adopterat bort henne ( dont ask why) men efter två veckor skulle jag hem till hennes nya familj och lämna saker jag glömt att skicka med... Kom in i deras lägenhet ... Agnes kände inte igen mig längre.. Jag ångra mig och ville bara ta med henne därifrån , men dem mota ut mig ur lägenheten... Fy fan! Tårarna rann när jag vaknade och det var svårt att få bort tankarna ur huvudet.. Men somnade om till sist iaf..

Hemska drömmar!

Älskar ju Agnes mest i hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!