onsdag 24 oktober 2012

Både ena och det andra

Min mage har total strejkat o 2dgr nu... skitränna, magknip och orolig... Intressant för er, NOT! Men skitsamma, hahaha! Ajja, vilket fall som helst så känns det något bättre nu på kvällskvisten. En skål med popcorn gjorde nog susen :)

För övrigt så går studierna sådär, så jäkla svårt! Håller just nu på med bokslutsperiodiseringar, spännande!
Eller inte...men nyttigt att kunna. Hoppas på en bättre dag imorn. Man blir ju något irriterad när läraren inte finns tillgänglig när det verkligen behövs, och att dem inte har någon ersättare... Mycket besviken på skolan denna termin jämfört med förra måste jag säga. Tråkigt att känna så!

Jaja, jag läser vidare och hoppas något fastnar iaf! Snart e det helg och då blir det lugnt för våran del, iaf vad jag vet. Blir väl lite fix i trädgården, behöver kratta runt "häckstubbarna" helst gräva ur ite oxå, får se vad som hinns med. Sen skulle man väl bytt till vinterdäck oxå, dem "varnar" för att kylan e på väg in nu och med den så kommer det snö. Köpte ju nya däck förra året så det känns ju skönt att man har rediga såna iaf.

ne nu ska jag krypa till kojs, och hoppas man får sova ordentligt (tveksamt)
Bara magen ger sig så.. Har nog ögoninflammation på ena ögat oxå, igenklibbat på morgonen, sen ser jag suddigt och det är rödsprängt..
Och i ena örat har jag lock och det knastrar...

Men jag lever iaf ;)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!