torsdag 18 oktober 2012

Det drar ihop sig..

Idag är det torsdag och vet ni då är det fredag imorn! Vilket innebär egentid för mig! Jihoo!! På eftermiddagen tar jag tåget till Uppsala, ska gå till en vän som arbetar på en frisersalong och bli som ny i håret! Nu till det stora världsliga problemet, HOW TO DO?
Samtidigt som jag vill spara ut (vilket jag troligen kommer göra) så vill jag ha en förändring! Så less nu på mitt hår! Haft samma frisyr typ sen i våras, en knut på huvve! Inte orkat bry mig nå mera om håret än så.
Men imorn då ska det hända något... Funderar om det ska bli lugg igen av något slag, dock INTE rak!
Sen får vi se om jag blir ljus eller mörk, ska bli spännande att höra vad Evelina kommer med för förslag :)

Idag ser jag ut såhär när jag har utsläppt hår


Lite lagom halvtråkigt sådär..

Så här såg jag ut i gymnasiet!
BLOND (gult, hemblondering)


För inte alltför längesen, typ 3år sen.. 
Så hade jag en bob frilla, eller vad det heter..


Och för ca 6år sen hade jag typ svart långt hår..


Så vad ska det bli nu mån tro?
Jag trivs ju bäst i mörkt tror jag... Men det e just det där när hösten o vintern e här, man e ju likblek...

Jaja det blir iaf fredagsnöjet, kanske en sväng på stan i Uppsala på kvällen och något glas vin med för den delen, vi får se. På lördag sen styr jag kosan mot vår huvudstad! Där ska jag inrätta mig hos Therese.
Jag hoppas på hufsat väder för jag vill gärna knata runt i gamla stan och även på vanlig stan, lite shoppa, fika, äta, kanske en bio, vem vet? inga större krav alls, bara skönt att få vara hemifrån lite. Att få rå om sig själv.
Är man ledig och bara hemma så blir det lätt... städa diska tvätta, ni vet!

Kommer längta efter Agnes massor, men hon har vart så mammig den senaste tiden, så jag tror det kan va riktigt bra för henne att få va själv i några dagar med sin pappa.

Ne nu lär jag börja med skolarbetet!




1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med egentid och så länge :)
    Jag är glad när man får en dag eller timmar ibland.
    Tycker du är jätte fin i den där korta frisyren men är samma som mig man är feg när man börjar få ner håret.
    Blir nog bra hur du än väljer.

    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!