fredag 19 oktober 2012

Pirr pirr

Nu ska jag inte säga att jag har höga förväntningar på helgen, men ni vet är man känner sig sådär pirrig när man ska iväg på något skoj, och som en bonus så åker man helt själv, dvs en massa egentid deluxe!
Som vanligt "har jag inga kläder", att ta med och ha på mig... alltid samma problem när man ska bort, eller ut eller ja... Ska flörta lite med sambon, tänkte unna mig något nytt plagg i helgen e tanken :)

Just nu sitter jag och håller på och färdigställer veckans skoluppgift. Uppgiften var att i Visma administration gå in och skapa ett företag, samt bokföra några verifikationer. Gick kalasbra kändes det som iaf ;)
Igår kväll satt jag även och bokförde lite åt Johans företag för första gången.
Nästa vecka ska jag ta tag i och måla skrivbordet så jag kan iordningställa mitt nya kontor i hallen på övervåningen, längtar!

Tanken är att jag sa ta över faktureringen oxå, både för Johans egna företag och för det företag han har tillsammans med en kollega. Ska bli kul att lära sig något nytt och sen förhoppningsvis hålla på med något annat än att jobba i butik :) Hittat ett par jobb igen som jag vill söka..


Ne nu ska jag fixa det sista på skoluppgiften sen packa innan jag ska hämta tösen på dagis!
Kommer förmodligen inte blogga under helgen, men däremot blir det nog en massa bilder på både FB och Instagram för er som följer mig där ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!