tisdag 30 oktober 2012

Attans...

Skorna som jag budade på blev tyvärr inte mina.. tyckte priset steg för mycket för min del.. Vill ju liksom inte betala hur mkt som helst för ett par begagnade skor, samt frakt på 60kr!
Så då fick det va! Hoppas jag hittar nå liknande såsmåningom. En snygg vardagssko e vad jag behöver!

Jaha, nu sitter vi här i soffan framför Bolibompa... Har nyss aktiverat Agnes lite... försöker träna hennes munmotorik.. men det är lite svårt när hon inte vill/kan blåsa med munnen... När vi ska bubbla vatten så dricker hon, när vi ska blåsa ut ljus så lyckas hon blåsa ut det, MED NÄSAN!
Sötaste älskade Agnes, love you!

Har iaf fått en läkartid ang hennes hårda mage. Tycker dock att den blivit bättre tack vare den mjölkfria kosten. Hon har bajjat flera gånger utan att vara ledsen. Det känns skönt i mamma hjärtat kan jag lova!

Ne snart ska jag stoppa henne i säng så vi får lite egentid en stund, en film kanske?

Go kväll på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!