onsdag 25 januari 2012

Bloggar du??

Har just kikat på flera "kända" bloggar... Något pinsamma, men det är väl deras stil och sätt som gör att dom tjänar pengar på att blogga.
Jag följer en rad bloggar, vissa handlar om personen själv i fråga, vissa om inredning, mat, fotografering med mera.

Flera vänner bloggar, och jag tycker det kan va intressant att följa dom och se vad som sker i deras liv om man nu inte ses så ofta.
Vilka bloggar läser du? Och bloggar du själv? Släng gärna in en kommentar och tipsa mig och de andra som läser om roliga bloggar att följa!

 En blogg som jag den senaste tiden läser varje dag e Gekåsbloggen, just för att snart ska jag dit!
Ska bli så skoj! En heldag med bästaste Linn! Längtar så mycket!
Och jag hoppas jag ska hitta massa kläder ÅT MIG SJÄLV! Och klart Agnes kanske får ett o annat oxå :)
Men ska främst unna mig själv, det har jag inte gjort på evigheter!

Idag fick Agnes va hemma. Var på bvc imorse och hon fick vaccin, så då tyckte jag gott hon kunde få va hemma en dag. Och det är ju så mysigt att bara få vara med henne och gosa.
She´s the love of my life!


Fick bli en bebisbild, då jag den senaste tiden har blivit lite lat för att ta fram stora kameran...
Hon e det bästa som finns! 

Men imorn är det andra planer som gäller!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Så fin blogg! Men du, köp något åt Johan i ullared också ; ) Så får du åka fler gånger!! /JEA

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!