torsdag 12 januari 2012

Bra nystart på året!

Det känns riktigt bra att ha kommit igång med studierna! Skönt att slippa all stress av dess olika slag. Jag har till och med hunnit med och tränat på Friskis 2dgr denna vecka, och det lutar åt en tredje till helgen oxå!

Jag har som sagt börjat studera ekonomi, och har träffat på en urgo tjej som jag studerar ihop med. Känns riktigt bra, vi är väldigt likasinnade gällande många saker.
Det är bra att ha någon att diskutera med när man fastnar och ventilera sina funderingar... Tänker jag rätt, hur tycker o tänker du ang det här?
Hur bra som helst. Speciellt när många utav uppgifterna är diskussionsfrågor.

Det verkar gå bra för Agnes att vara mer på dagis oxå. Känns lite småjobbigt att lämna henne där varje dag. Men ligger jag i fas så hämtar jag henne tidigare såklart!
Bra för henne att få mer rutin att vara där varje dag än bara varannan, blev lite hattigt faktiskt...

Har precis kommit hem från dagens studier, fått i mig lite mat, så nu tänkte jag strax ta en promenad ner och hämta min lilla hjärta. Ska bara plocka ihop först så inte mina papper försvinner :)

Tjingeling på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!