söndag 22 januari 2012

Skidåkning var dagens projekt

Morgonen gick i grin o gnälltecknet här hemma...
Men efter mycket om och men, suck och stön så kom vi iväg till slut!
Släppte av Johan och de stora brudarna vid backen, åkte och lämnade Agnes hos mormor & Morfar och for tillbaka.
Vi  började med att grilla hamburgare när jag kom tillbaka, sen åkte vi upp på toppen.
Efter några åk blev det fika i toppstugan, sen hann vi med ett par åk till innan de stängde.

Dagen blev lyckad trots en morgon med motgångar...

Hämtade lilltösen i stugan och for sen hem...

Så mycket mer har vi inte hunnit me idag. Jag ligger redan, mör i ben och huvudvärk.
Imorn är det nya kapitel som ska börja läsas, och jag tror jag vet hur jag ska lägga upp resten av kursen på ett bättre sätt...

Är det inte lite sjukt att man kan läsa klart 2 kurser på 5v egentligen? Bara hoppas att något fastnar :)
Men det mesta som jag läser just nu är ju mest sunt förnuft, och servicetänkande.

Det är tungt på jobbet just nu har jag fått höra. Och det får mig att känna ännu mera att jag ska inte tillbaka!
Pratade lite smått m chefen om sommaren, får se hur vi gör...
Så jäkla dumt att säga upp en fast tjänst om man inte har något nytt...

Ne nu ska jag glutta klart på tv..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!