torsdag 26 januari 2012

Dag 1

Utan facebook.... det suger i tarmen ska jag be att få tala om! Jag var ju tvungen att gå in imorse och inaktivera mitt konto, och nu är det gjort!
Det dumma är ju att kontot tas inte bort utan ligger där och lurar, hur enkelt som helst att bara fylla i e-post och lösen och gå in igen som vanligt...

SJÄLVDISCIPLIN!

Får se hur länge jag härdar ut... Men det är ju för den goda sakens skull... försöka få mer tid över till annat :)

Igår var vi till BVC och Agnes fick ju vaccin mot mässling, röda hund och påssjuka.
Och även fast dom sa att reaktionen kommer vanligast efter 1-2v, så tro på fan!
Agnes knölade massor inatt, så jag annade ugglor i mossen...
Imorse 39,5, lillstackarn! Hon blir så tagen, bara ligger som en sill i sängen och ser allmänt hängig ut.
Vi gick upp vid 7 imorse, välling och lite frukost. Sen gick vi och la oss igen, sov 2tim, på en Ipren för hennes skull. Fast den fick hon imorse vid 7 såklart.

När hon är såhär febrig så vill hon aldrig äta ngt... glass gick ner vid lunch, så då fick det bli så. Och vatten i mängder, huvudsaken hon dricker.
Iprenen var slut så då fick det bli flytande alvedon... funkar tyvärr inte lika bra på henne, så nu väntar vi på pappan i huset som ska komma hem med Ipren...

Nu ligger hon och sover här bredvid mig igen, snuttan då!

Ja idag får man inte speciellt mycket gjort vill jag lova, bara ta hand om och mysa med min lilla varma tjej.
Hoppas det går över fort!
Vid de andra vaccinerna har hon haft feber i 2-3dgr, buhu! Vi som har planer.... Planerna får bli något lugnare än planerat...

Ne undra om jag ska försöka få ngt  gjort medan hon sover...

Tjing Tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!