torsdag 19 januari 2012

Nytt kapitel!

Ja då var jag klar med de 2 första veckornas uppgifter, skönt! På måndag e det dags för ett nytt kapitel. Satt nyss och bläddra igenom boken om programhantering, blä... ångrar lite att jag tog den kursen.. Men men bara o härda ut :)

Idag hann jag med lunchträningen på Friskis, men usch vad mör jag var i kroppen redan innan vi kom igång, orkade inte alls hänga med i samma tempo. Benen var jättetunga....
Men men försökte så gott jag kunde iaf.


Ja tänk om man såg ut så här på jympapassen :)
För ett x antal år sen så var det ju Susanne Lanefeldt och Kniiiiiip som gällde, fast då var jag så liten, men kommer fortfarande ihåg henne program på tvn.

Har även vart iväg och solat en sväng. Det har jag inte gjort på evigheter... skönt med en avkopplande stund, blev lite röd om snoken... Får se om jag hinner med en sväng imorn igen, så skönt o få lite färg iaf, man känner sig piggare o ser piggare ut oxå :)
Drömmer om en utlandsresa...

Johan ska ju iväg med jobbet på utbildning till utlandet, så då lär ju jag oxå få!
Någon som vill ta en sista minuten med mig kanske? :)


Ne nu ska jag krypa ner under täcket och glutta på tvn...
Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!