måndag 23 januari 2012

Intäkter, kostnader, resultatbudget och gu vet allt!

Ja, idag e första gången jag har känt lite press när det gäller skolarbetet... Jag har till och med ringt min lärare som fick förklara en uppgift för mig... Pinsamt, fast ännu mer pinsamt om jag kuggar på provet sen..
Så det e lika bra att fråga, det är ju därför dom finns till.


Men tänk vad bra det blir sen när jag förstår och kan det mesta!
Jag drömmer mig bort i något nytt jobb....

Har nu på kvällen vart iväg på ett Jympapass på Friskis, skönt! Men på slutet orkar jag aldrig med dom höga benlyften... Hoppas formen tar sig snart så man orkar hänga med i ett helt pass.
Imorn är det dagis igen för lillfröken, och jag ska trycka näsan i böckerna igen!

Längtar nå så grymt till helgen, ni kan aldrig ana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!