tisdag 17 januari 2012

Det går bra nu!

Studierna rullar på och det känns faktiskt riktigt bra! Engagemanget och motivationen är inte på topp, men inte långt därifrån.
Har kommit igång med träningen oxå, ibland e det svårt att komma iväg, men väl på plats så känns det bra, och det är så skönt efteråt!
Har köpt mig ett kort på Friskis! Billigt för studerande!

Idag har jag träffat Maria, en tjej som jag läser ihop med. Vi har idag arbetat med en uppgift i Administrationskursen. och det gick över förväntan. Nu ska det bara printas ner på papper oxå, det är det mest kluriga, att formulera sig bra och rätt.

Har hunnit med storhandling oxå innan jag hämtade alla kids, det ekade i kyl och frys, men nu e det välfyllt igen så jag hoppas vi klarar oss ett tag!

Imorn funderar jag på att åka o träna på lunchen... Core.... Aldrig kört ett sånt pass förut, kan tänka mig att det är grymt jobbigt, men välbehövande för rygg o bål.

Ne nu har vi fått alla barn i säng, jag ska väl i vanlig ordning glutta efter ngt gott i kylen, sen kanske ett avsnitt av nya serien vi följer nu...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!