tisdag 31 januari 2012

Det här med mat...

Min fantasi, min motivation när det gäller matlagning är nästan lika med noll....
Jag vill gärna våga pröva laga nya rätter, men det är lite svårt när det finns barn som säger
-jag tycker inte om! Om det mesta... Då tappar man lusten till att laga mat... Så då blir det att man kastar ihop ngt enkelt och snabbt.

Och oftast är det ju något som fattas när man ska laga mat oxå, det är så drygt..
Blir alltid massa småhandling.
Om man skulle våga sig på att testa någon matkasse någon vecka kanske. Det kostar. En slant, men frågan är om man tjänar på det i längden. Allt finns ju oftast med i dessa matkassar, så man undviker småhandlingen.

Har Du testat någon matkasse? Kanske har du en bunt med recept som du kanske kan dela med dig?
Usch, tyckte jag nyss var och storhandla, och nu finns dt knappt något kvar....

Känner att en semester från vardagen skulle va på sin plats nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!