fredag 27 januari 2012

Dag 2

Utan facebook....
Vart ska detta sluta?

Det är ett beroende precis som vilket beroende som helst... Kan tyckas konstigt, men så mycket tid som man ödslar framför.... Ja egentligen ingenting, inte till någon nytta alla fall, då är det ett onödigt ont.

Speciellt nu oxå när jag studerar och sitter mycket med datorn framför mig för skolarbetets skull... Så har jag ett flertal gånger kommit på mig själv med att ödslat bort en massa tid på att sitta och glo på denna icke fantastiska sida.

Så nu För att stilla mitt beroende Försöer jag blogga en gång om dagen iaf. Man får skriva av sig, samt förhoppningsvis hoppas jag nu på lite mer kommentarer och feedback från mina läsare, inkl DIG syster yster!!

Johan har ju fortfarande sin fb sida, så jag är ju inte helt ovetandes om några nära och kära..

Idag sitter jag just nu är någon annans kök och filosoferar en stund, njuter så!!!!
Längtar ännu mera till morgondagen, då står det shopping och en tjejdag på schemat, lovely!
Ska strax hoppa in i duschen, sen får vi se om vi ska väcka sambon och dottern som sussar gott.

Uppföljning kommer, vad god vänta!

1 kommentar:

  1. Ja, ja, jag e inte så bra på det och det kommer nog aldrig att ändras. Men den där beroendeådran, den e nog ärftlig. Jag la ju av med alla spel på FB då jag insåg att jag inte ens kunde åka på semester utan att ha koll på dom. Vi Sterner's har nog aldrig varit bra på att göra nåt med måtta. Johans öl var slut i affären igår så jag gör ett nytt försök i veckan! Vi ses snart, kramizar!!!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!