onsdag 18 januari 2012

Det går bra nu!

Idag har jag gjort klart ena kursens första insändningsuppgift, känns riktigt bra! Nu har jag bara lite finlir kvar på Företagsekonomin, sen är även den klar. Tycker dom två första veckorna har gått strålande bra, kanske jag tog det lite för lugnt första veckan, men bra att känna på och försöka hitta sitt sätt att lägga upp sina studier på, och nu vet jag hur jag ska göra de kommande veckorna.
Jag satsar såklart på ett högre betyg, så det är ju bara att hoppas :)

Från och med höstterminen kommer ett nytt betygssystem också...


Är det inte såna betyg dom har i bland annat USA? Bokstavsbetyg?


Tanken var att idag skulle jag åka och träna Core på lunchen, men jag var så inne i mitt skrivande att jag hellre ville fortsätta med det. Nu på kvällen tänkte jag, -jag kör step up istället, men orken tog slut. Får se om det blir ngt pass imorn.

På fredag är jag hembjuden till Anna som ska ha tjejkväll, det ska bli skoj, och riktigt skönt att komma hemifrån en stund...
Ikväll skickar jag iväg Johan med en kompis på bio, vi hade två gratisbiljetter hemma som går ut snart, så då tyckte jag han gott kunde unna sig det, även fast jag själv gärna oxå ville gå... Men jag får ju roa mig på fredag. Vi hade ju kunnat ordna barnvakt, men känns lite saftigt att be om barnvakt mitt i veckan till alla tre dessutom...

Ne imorn är det studierna som kallar igen...
En av tre barn är redan i säng, när dom andra sover och Johan åkt på bio, då ska jag mojja ner mig oxå...

God kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!