tisdag 31 januari 2012

Blogg Dille!

Har fått sin himla dille på att följa olika bloggar... Är väl ett sätt att stilla mitt facebook behov :)
Har ju själv kommit igång och bloggar friskt igen, känns bra att vara i skrivartagen!

Har börja läsa många andra bloggar oxå. Först lite vänner o bekantas bekanta, sen har jag hittat några sk "kändis"bloggar... eller ja såna som försöker bli kända iaf...

Helt otroligt vilka blåsta människor det finns...
En blogg ni bara måste spana in och skratta åt är ju
Hanna Widerstedt, hon måste ju vara en av Sveriges mest osmarta tjejer....

http://www.widerstedt.com/


Hahaha, stackars tjej, kan inte va lätt att va så blåst.
Sök på Widerstedt på youtube oxå, så får ni se hur hon pratar.
Undrar just om hennes föräldrar e stolta....


Sen läser jag ibland Kissies, Blondinbella, och Kenza.
Kenza är väl den mest vettiga och jordnära tjejen av dessa tycker jag.

Vilka bloggar följer ni? Lämna gärna en kommentar  och berätta vad ni läser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!