tisdag 24 januari 2012

nUjÄkLaR, So Long Facebook!

Nu gör jag ytterligare ett försök i att bli av med mitt facebookberoende, så jäkla slöseri med tid, sitter ju jämt med den sidan öppen på datorn...

Fick lite motivation, då en kollega på jobbet sa att hon avaktiverat sin...
Jag har ju gjort det en gång förut, men det höll ju inte länge :)

Satt och kollade igenom min vänlista... och det är ju inte många på den man har kontakt med egentligen...
Och dom som man har kontakt med får man ju tag i via telefon.

Förhoppningsvis kanske fler följer mig här istället och jag hoppas på att lite fler kommentarer ramlar in..

Men nu kära vänner måste jag återgå till böckerna!



So Long Sucker! (fb alltså ;)  )

1 kommentar:

  1. Så du menar att du flyttar ditt beroende hit istället då?

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!