söndag 15 januari 2012

Sunt liv...

Det blev ett tredje träningspass idag på Friskis, skönt! Idag orkade jag med mer än första passet till och med :)
Imorn eller tisdag ska jag dit och införskaffa mig ett terminskort. 650kr för 6mån, kan det bli bättre?
Jämfört med vissa andra träningställen som tar fler ahundra per månad!

På Friskis kör alla sin egen stil, inget störst, bäst och vackrast där inte, känns asbra! Man kör det man klarar av, hänger med så gott det går liksom. Inga speciella attityder eller stilar märks, utan alle där för att dom vill ha sunda vanor, ha kul och motionera.

Efter passet blev det lite enkel middag hemma som karln fixade, sen blev det  lite tvätt, städ, disk fix.
Nu ligger vi och kikar på en ny serie som vi följer.. Arne Dahl... tycker sådär..

Idag på förmiddagen hade vi besök av Stefan och Misaki, lite fika och bus m Agnes och såklart lite tvspelande. Mycket trevligt hoppas på fler gånger!
Kanske jag kan lära mig äta sushi ;)

Lånar en bild som Misaki tog idag på Agnes när vi fikade...



I veckan är det fullt hus med barn o allt som hör därtill. Träning, skolarbeten och hushållsskötsel står på schemat! Till helgen vankas nog en tripp till Romme Alpin för lite slalomåkning, hela familjen, ja Agnes får väl förhoppningsvis vara hos sin mormor & morfar en stund. Hon kan ju inte riktigt ännu åka skidor :)

Ne nu ska jag försöka hänga med i tvn innan det är dagsatt slå igen ögonen för denna dag.

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!