onsdag 1 februari 2012

Dålig tajming...

Det har kört ihop sig lite med studierna... inte lätt när barnen e sjuka/hemma från skola/dagis...
Iaf på fredag har jag prov i en kurs, samt att en uppgift ska va inlämnad på fredag i en annan kurs.
För att göra denna uppgift så ska jag iväg på ett möte där jag ska intervjua en person inom kommunen.
Och den här personen var sjuk, så då fick jag tag i en annan och hon kunde bara på fredag....

Så lite småpanik känner jag... för jag kan inte göra ngt i den kursen förrän på fredag...
Jaja det får bli som det blir, får dra iväg till kommunhuset först på fm, sen göra provet och sen skriva uppgiften.
Blir en heldag! Hoppas det går ihop! Provet tar ca 4tim... så vi får väl se hur allt går..

Nu ska jag få i mig lite lunch, sen läsa på inför provet i företagsekonomi...

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!