söndag 23 oktober 2011

Arg som ett bi...

Japp det var jag iadg må ni tro! Men som vanligt på jobbet e det bara att le och vara glad! Kunden har alltid (läs nästan aldrig) rätt...
Fy fan vad folk svinar! Är det bara för att vi är en lågprisbutik eller vad FAN är felet på folk?
Det som fick mig att koka rejält på slutet var när jag gick runt och städade... så...

-Nämen titta här, åh vilka bra foppatofflor, dom vill jag ha... stoppar dom i vagnen och går runt och kikar lite mer.. Men ne nu ångrar jag mig nog, vill inte ha dom längre. Jag vet jag stoppar in dom är i hyllan bland STEKPANNORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va fan! Människor, det var ca 7m till pallen där dom skulle ha legat. E svenska folket så jävla lata!!!!!????
Innerst inne skulle man bara vilja skälla på alla som man ser lägga ifårn sig saker, "råka" ha ner... glor på det som hamnat på golvet och går sen vidare utan att bry sig!

Alla människor som måste öppna ett tionde paket bara för att det kan ju kännas eller vara annorlunda än dom andra 9 paketen som är öppnade, och för säkerhetens skull så tar jag ett oöppnat paket om jag nu ens vill ha ett....

Andas, 1...2...3...4...5...6...7....8...9....10!
Så har jag gått runt i butiken idag... Lagom smått ilsken och irriterad. Det värsta är ju att man kan/får inte säga åt folk!
Kan hända ibland om jag ser ngn som gör så väldigt uppenbart, då kan jag gå fram o ta grejen som hamnar fel och typ muttra lite och typ säga - Jag tar den jag... och sen gå iväg..

Så glad att jag fått iväg två jobbansökningar, får se om det ger något resultat... Annars e det bara o söka vidare...

Ne nu måste jag släppa det där lite grann för stunden... inte bra för själen..

Nu ska jag mysa m Agnes innan sängen hägrar för hennes del... om hon nu vill sova i tid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!