lördag 15 oktober 2011

Skor, stövlar, kängor, you name it!

Sitter och letar för fullt efter några bra höstskor och vinterskor till Agnes... Har blivit mest intresserad av såna där Kuomaskor, Ullis har rekommenderat dom, och har även läst på olika forum hur bra dom ska vara.
Varma, och väldigt lätta. Perfekt för de små som precis har börjat gå..


Men ja... börjar ge upp på tradera o blocket... Snart går jag och köper ett par nya ist, fast det känns bra onödigt...
Ullis, fanns det på skohuset?

Kollar även på Kavatskor... men vet inte... då tycker jag Kuoma verkar smidigare o mer bekväma.

Skulle haft ett par fodrade gummistövar åt henne oxå, fått låna ett par av Selma/Ullis... men dom är i stl 22, så dom kan hon nog inte ha förrän kanske till våren, om ens det..
Hon har ju 20 nu.. ska försöka åka in på Kupolen imorn o kika, och få hjälp och mäta hennes fötter så man vet mer exakt vilken storlek eller rätt innermått hon behöver.

Och jag själv... ja jag tar väl mina gamla pjuck.. är inte så kinkig jag heller.. lägger hellre slantarna på Agnes.
Har iofs klickat hem lite kläder från ett par sidor... det unnar jag mig iaf. Ett par nya vinterskor skulle egentligen oxå behövas... får se vad plånboken säger...

Kanske jag ska kolla tradera där förresten... inte tänkt så långt..


1 kommentar:

  1. Ja Åsa dem finns fortfarande på skohuset. Värt att få dem man verkligen vill ha. Synd att de inte går nå vidare med skoletandet:-(

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!