tisdag 18 oktober 2011

Skit oxå..

Sofforna passa inte som jag ville. Dessutom var dom olika, tittade inte så noga när jag hämtade dom..
Men jaja, det var väl värt ett försök... Nu vet jag att det inte blir bra i vårt vardagsrum med 2st 2sits soffor iaf..

Så här ser dom ut och jag skänker dom nu via Facebook... Mot avhämtning...



Tror jag iaf skulle vilja ha en tygsoffa någon gång i framtiden... sen en divan... bred divan så man kan ligga 2på bredden...

Något i denna stil kan jag tänka mig...


Lånad bild från PK´s sida


Men man lär ju få vår soffa såld först o främst, har försökt nåra gånger förut... men man vill ju inte skänka bort den... så vi får se..
Den e snygg och bekväm... men ändå gillar jag den inte till 100%...


Oj, det var en gammal bild jag hittade... Här var det ju riktigt snygg i vardagsrummet... gahh måste ta tag i det rummet igen snart, vill ju göra om!

Men får vänta tills efter nyår, då kanske vi fått inte lite kosing så då ska jag ta tag i saken! Kanske ta lite ledigt och försöka få till vardagsrummet...
Vi skulle ha gjort klart utomhus oxå... Suck, alltid är det något. men men en sak i taget!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!