onsdag 12 oktober 2011

Lång dag..

För hela familjen blev det idag... Allihopa skulle iväg före 7, första gången som hela familjen går samtidigt, kändes konstigt... stressigt och ovant.
Men vi kom iväg iaf.

Jag e inte direkt van att jobba en full dag kände jag... helt slut och la mig redan 19.30 i sängen...
Agnes somnade i Johans famn efter kvällsvällingen.
Vi gjorde egen pizza till middag och Agnes lyckades sätta i halsen IGEN! jag fick småpanik igen... fy anskyr det där! Johan var lugn... Joline var lugn, Farmor som var här var lugn, men märkte att hon oxå tyckte det va otäckt. Alicia me blev nog lite rädd.
Men det sluta bra iaf.

Imorn är jag och Agnes lediga. Och efter lunch ska vi på hennes första utvecklingssamtal på dagis.
Det går riktigt bra för henne nu. Hon har nog vant sig att vara där nu. Lyckats hålla sig frisk i snart 3v. Det e bra! Hoppas det fortsätter så.

Sitter på tradera nu och kikar efter höst o vinterskor till Agnes. Känns så onödigt att köpa nya när dom bara kommer användas i några månader. Hon har nu stl 20, men köper nog 21 i vinterskorna, så kan man lägga i en extra varm sula om man vill. Hon kommer ju inte knata runt alltför mycket i snön skulle jag tippa på... om hon nu lär sig gå snart, vilket jag hoppas...

Ne, nu ska jag glutta vidare sen stänga min ögon och hoppas på lite mer sömn... varit lite av den de senaste veckorna då A gnäller mkt på natten...

Natti!

1 kommentar:

  1. Va skönt att det går bra för henne på dagis, ja dem kommer in i det där :) Blir ju dera svardag precis som att vi går till jobbet. Kul med första utvecklingssamtalet, skoj och höra hur dan hon är osv :)

    Usch va otäckt att hon lyckades sätta i halsen igen, men tur att det gick bra även denna gång.

    Du ska se att hon knatar på snart, bara träna träna träna :) Gäller bara att få henne intresserad! Vilket hon säkert är då hon ser alla kompisar på dagis :)

    Gött med pizza! :)

    Ulliz

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!