torsdag 13 oktober 2011

Storvinst!

Fick för mig att jag skulle rätta lördagens V75 kupong som jag hade i plånboken...  Eller det var rättare sagt Agnes som satt och lekte med min plånbok och ut for kupongen...
Hela 6rätt vart det!!!!!!!!!! Ojoj, hela 71kr vann jag! Men gick tyvärr back, då kupongen kostade 76kr.
Men kul att få tillbaka pengarna iaf, då kan jag spela på lördag igen! Hoppas på vinst då med. Var ju tydligen jackpott på 175miljoner i lördags, men då e det väl supermånga som spelar och många som har 7rätt, så ingen jackpott får utdelas...

Agnes knatar omkring i vardagsrummet med sin gåvagn, hon blir mer o mer duktig. Men hon är lite tokig och tycker att man ska ställa sig i gåvagnen, vilket kanske inte e så himla smart... Hon har gjort några vurpor, och fler lär det väl bli...



Idag väntar henne första utvecklingssamtal på dagis oxå. Det är väl mest för att få lite feedback på deras inskolningsmetod antar jag. Men även bra att få höra hur det går för henne. Om hon börjar ta för sig något än.

På eftermiddagen ska jag hämta stora brudarna, och en kompis till dom som ska med hem o leka. Det roliga är att det är en tjej som Agnes är förtjust i, så vi får väl se vem hon leker med egentligen :)

Lägger upp en film på skruttan när hon plaskar i köket oxå :)



Nu sover fröken, funderar på att göra detsamma, eller ska man göra lite nytta, eller ta en dusch kanske?

1 kommentar:

  1. Åhhh så duktig fröken blvit att gå med gå-vagnen, så roligt och se! Duktiga Agnes! :)

    Kram till Agnes från oss!
    Ulliz

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!