tisdag 11 oktober 2011

Förvånad...

Har jobbat extra idag och Agnes fick vara på dagis i några timmar, gick hur bra som helst.
Fick lov o ringa försäkringskassan nu på eftermiddagen för att avanmäla den föräldradag jag tagit idag, mycket att komma ihåg när man redan anmält fp dagar...
När jag står i köket med luren i örat, kikar jag ut mot altanen, på taket till jordkällaren sitter där en stor fågel... Jag går närmare, det är en hök/falk/vråk you name it... Vet inte vad, men stor var den. hann inte ta ngn bild, då jag pratade i telefon, typiskt.

Iaf, fick hem det fleecefodrade galonstället jag vann på tradera i söndags, hur bra som helst och för bara 50kr.


Nehe, har inte så mycket mer att berätta... Ska väl fortsätta med min städning medan Agnes sover...

Snipp snapp .......

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!