fredag 14 oktober 2011

Vabb

Ja så blev det visst idag. Imorse när jag o alla kids stod redo i hallen så kräktes Agnes... Neeej, tänkte jag bara.
Jaja, fick iväg dom andra till skolan, och bestämde mig snabt för att bli hemma med henne idag.
Man vet ju inte vad det var för tok.

Ingen mer kräka kom iaf, men hon sov i 3tim på fm, så ngt måste det ha varit... Vart lite hängig o gnällig oxå under dagen. Gick ut en liten stund på eftermiddagen för att vi båda skulle få lite luft.
Kl 18, däckade hon i Johans famn i soffan. Middag i magen, men ingen välling, så det får väl visa sig om hon sover hela natten eller om hon kommer vakna igen. La henne i sin säng istället, i hopp om att hon tänkte sova hela natten...

Ja det var den dan det.. Passade på och städa lite, sen har jag tvättat... tror det är 5:e maskinen i nu, fattar inte hur mkt kläder kidsen använder på en vecka!
Blir det en till unge ska jag banne mig ha en maskin till här hemma!

Johan somnade oxå av i soffan, han ska iväg o gratta en kompis som fyller 30... får se om han kommer iväg...
Stora kidsen är iväg på middag hos sin mormor, inväntar på att som snart ska drälla in här igen...

Så ja det har inte hänt så mycket under dagen... 
Får se vad som händer under helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!