tisdag 25 oktober 2011

Sko Shopping!

Idag efter vi lämnat av syrrorna i skolan så åkte vi till Maxi för att handla smör och bröd, gick förbi skoavdelningen och då impulshandlade jag 3 par skor. Inte så billigt, men behövande.
Det blev först ett par fodrade gummistövlar åt Agnes. Orkar inte hålla utkik på Tradera längre, blir u o kosta lite iaf efter bud och frakt. Så jag slog till på ett par nya istället. Hade dock önskat annan färg, men fanns inte i rätt storlek så dessa får duga!


Sen har jag ju länge letat efter ett par höstskor/kängor åt henne oxå på Tradera, ropade in ett par för 22kr, men när dom väl kom hem så var dom väldigt stora i storleken...
Så då köpte jag nu även ett par Pax kängor åt henne som var lite fodrade..
Pax kostar ju en slant, men det gjorde även hennes vinterskor, men nu har hon då höstskor, fodrade o ofodrade gummistövlar samt ett par varma vinterskor. Så nu ska hon väl klara sig tycker jag!
Synd bara att hon kommer växa ur dom så fort. Får väl spara eller sälja vidare.

Här e hennes nys höstkängor


För ett par veckor sen fick syrra A nya specialbeställda skor, så då tyckte jag även att syrra J skulle få ett par nya, så då blev det dessa tuffa! Lite varmare sneakers, mysigt fodrade!



Nu e det bara mamman som skulle behöva nya, men jag får nog allt klara mig med mina gamla...

1 kommentar:

  1. Om du ändå köpt nya allväders till Agnes, kanske jag kan ta hem dem ni fick låna i stlk 22 och testa om Affe kan ha dem... strunt samma att de är lite rosa på :)

    Fina skor alla 3, + Alicias!

    Ulliz

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!