tisdag 25 oktober 2011

När du får "oväntat" besök...

Idag när jag skulle ta en promenad efter lunch så ringde pappa min och var i stan. Så han kom förbi på en kopp kaffe och tjåla lite grann.
Då passa jag på att hämta dom stora brudarna så fick Agnes lite egentid med sin morfar.

Lite senare på em gick vi till lekparken och stojja lite.. Sen vidare hem till farmor o farfar, där vi fick korv m bröd och kusinerna lekte. Tror dock dom tre minsta var rätt trötta, för det va ganska lugnt...

Ne nu har vi fått Agnes i säng, dom stora snart med, då sk jag oxå passa på o krypa ner... Johan ska jobba..

Imorn är det jobb för mig me. Hade velat jobba extra på torsdag, men det var det där med barnvakt..
Jaja..

Lite tråkigheter... Efter lite mycket om och men och av andra anledningar så blir det ingen tripp till GBG den helgen då det var tänkt. Men e man pank så e man.
Får se om jag kan få iväg lite prylar o kläder, så kanske man kan få in en slant.
Skulle ju kunna försöka ta ledigt och åka mitt i veckan, men vi får se. Ska inte ha för stora förhoppningar.

Tur nog så kommer herrskapet upp 1:a advent iaf, då lilltösen ska döpas. Då hoppas jag vi hinner ses så man får snusa bebis en stund... saknar dom allihopa, önskar så inni bomben att vi bodde närmre...

Ne tack o hej för idag!

1 kommentar:

  1. Neej, usch va tråkigt att ni inte kommer iväg tll GBG, förstår att det känns riktigt trist och ledsamt :( Jag om någon vet hur jobbigt avstånd kan vara, avstånd är inge kul...
    tänk om alla ens nära och kära kunde bo nära varandra :)

    Ulliz

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!