torsdag 27 oktober 2011

Tusen saker......

Har jag minst i mitt huvud just nu...
Idag satt jag och kollade jobb på ams, finns ju inget som lockar direkt. Har sökt två jobb, så idag var jag till ett av dom ställena och spanade in... Vet inte vad jag tycker egentligen...
Vill man ha det så lugnt på jobbet? Det kanske är bra... då har man mer ork för familjen när man kommer hem.

Sen har jag spanat in lite utbildningar igen... Om jag nu inte skulle få något jobb, så skulle jag kunna tänka mig att gå en distansutbildning. Måste dock kolla upp hur det blir med min SGI om jag skulle plugga igen, om man nu får för sig att skaffa en till knodd... Så man inte får miniersättning...
Hittade en bra sida med många intressanta utbildningar,  de flesta bara på ett år och många fanns på distans. Hur bra som helst egentligen.

Frågan är vad vill jag läsa i så fall... Jag har länge funderat på mer ekonomi, men vi får se... det är ju väldigt nyttigt att kunna och det kan man få användning för i vilket företag man än hamnar i.
Lite lättare att sätta sig in i företaget på så sätt..

Ne tanken var att jag skulle sova på fm med Agnes, men fastnade här ist. Och nu sover hon igen, så nu ska jag passa på...

Sov gott en stund säger jag!

1 kommentar:

  1. Vad är det för utbildning du är nyfiken på? Något med ekonomi?
    /Ulliz

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!