fredag 21 oktober 2011

Vård av sjukt barn

Även kallat vabb. Agnes har fortfarande feber och är snorig... Tjockt snor oxå denna gång... får se hur länge det håller i sig. Blir hemma med henne idag, sen ska jag jobba lör-sön då e Johan hemma.

I kalendern framöver är det ganska så fullbokat oxå, ovanligt!
Det blir en tripp till GBG, bara jag får ledigt vill säga! Och då om vi kommer iväg så ska jag o Linn ta en tjejdag vilket innefattar en tripp till ULLARED! Jihoooo!
Så nu ska här rensas hemma och sälja prylar så man kan shoppa lite grann iaf. Lite julklappar o kläder står på önskelistan..

Två helger inbokade med fest, först med Johans jobb, sen med mitt.
Helgen då vi ska på fest m Johans jobb så ska stora tjejerna sova hos sin mamma, och Agnes hos sin farmor o farfar. Johan och jag har nog aldrig sovit utan barn sen Agnes kom, inte tillsammans iaf, det ska bli skönt! Hoppas bara man kan hålla sig i schack... så alkoholen inte kör över :)

Ligger i sängen, Agnes sover...

Ligger o tänker o funderar..
Kommer inte få många knop gjorda idag. Skulle ha rensat och lagt ut lite bilder på saker att sälja.. Får se om orken finns senare kanske..
En promenad ner till Ica och hämta ett paket...

Ne nu slöa lite medan hon sover...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!