torsdag 13 oktober 2011

Så jävla irriterande!

Hittade igår ett par vinterkängor på tradera åt Agnes som tydligen ska vara riktigt bra. Budade såklart, och såg dessutom att dom fanns i Borlänge, ännu bättre, slippa fraktkostnaden.
Nu till saken... Igår när jag hittade dom, så stod det att det var 14tim kvar på auktionen, dvs, den skulle gå ut idag vid 10.30.

Sen nu på förmiddagen har jag märkt att Tradera haft krångel med sin sida, den funkar segt eller inte alls.
Så när jag väl kommer in på sidan och går in på auktionen för jag vill vara med på sluttampen ifall någon budar över mig, så står det att den går ut imorgon fredag 10.30, que?????????

Hur i h-vete kan det gå till? Man kan väl inte ändra sluttid på auktionen när folk redan har börjat buda?
Jag som kunde vunnit dom för ett ruggigt bra pris, jag har fortfarande högsat budet på 157kr, dom kostar runt 600kr nya. Och när dom är så små som stl 21, så är dom ju knappast slitna...



Jag har mailat tradera och frågat... men dom har väl en massa problem, så det tar väl en stund innan man får svar, för det e väl många som undrar...
Ska testa o ringa, för nu har deras kundsupport öpnnat oxå..

Snart dags för lunch och sen en promenad ner till dagis för möte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!