fredag 14 september 2012

Bättre e bra!

Idag känner jag mig bättre, piggare och gladare i kropp och själ :) kan bero på att några utav dem bästa är och hälsar på, lovely!

Sitter just nu i kyrkan och passar deras sovande dotter som snarkar sött i vagnen.
Har hunnit med lite skolarbete på fm, fick första insändningsuppgiften i personaladmin idag. Mycket att skriva!

Känns skönt att dem tunga känslorna i kroppen har lättat lite. Känner mig gladare i mina vänners närvaro.. Vi hinner väl dock inte umgås så mkt som jag skulle vilja, men kul att dem är här ändå!

Efter detta ska jag iväg och handla kräftor inför morgonkvällens kräftätning med några andra goda vänner . Sen hämta upp kidsen på dagis och skola.

Så tråkigt väder, regn och åter regn... Tur jag klippte gräset igår iaf OCH plockade upp alla äpplena! Duktiga jag!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!