torsdag 20 september 2012

Ont i mammahjärtat

När ens barn gör illa sig eller mår dåligt... Var på vc idag för o träffa en läkare ang Agnes förstoppningar... Ja behöver jag säga mer än VC? Tro ni förstår vad jag menar...

Skulle gå till labbet och ta blodprov på Agnes men fick vända då läkarn tänkte nog inte så långt... Hon hade ju inte fått någon bedövning... Så vi fick med oss två emlaplåster hem så ska vi komma tillbaka imorn! Mycket trevlig sköterska som vi fick träffa, ung tjej och jättebra med barn var hon! Hoppas vi får henne imorn me!

Efter vc åkte vi till mormor och morfar... Åt pannkaka och lekte... Sen så klart ramlar klätterfian ner från en stol och slå i huvudet ordentligt , möjligt att hon slog i axeln oxå då hon gnäller när man lyfter henne under armarna. Får se om det är bättre imorn.
För en stund tänkte jag nästan åka in till Falun, blev så orolig...

Bytte bil m mor o far så jag kunde ha henne fram på vägen hem... Hon e glad nästan hela vägen, svängde in o småhandla på maxi.. Nu myser vi i soffan framför Pippi . Väntar på att pappan ska komma hem.

Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!