tisdag 25 september 2012

Found it!

Jag tror jag har hittat DET!
Får se bara om jag hann först eller inte.. Ett skrivbord på en köp och säljsida på FB. Ett sånt har jag tittat på många gånger men tyckt det vart för dyrt. Detta kostade "bara" 1000kr, och det braiga är väl att det är omålat.. Vill ju helst ha ett vitt, men dem kan va så dyra..
Ska förhoppningsvis hämta det idag!


Tips på hur jag målar det i Shabby Chic stil med slitningar?
Jag lär väl ta någon mörk färg först där jag vill ha slitningarna och sen måla över med vitt.
Fast jag tror jag tänker spraya det.. Då blir det matt och inte så "randigt" efter penseldragen.. vill ju inte ha en blank färg..

Dock så sätter Johan sig lite på tvären, men han säger att jag får.. Han e orolig att han inte ska få plats vid det om han vill sitta där då utrymmet förben/stol är trångt..
Jag sa, hur som helst så är det lättsålt igen om det skulle vara så.

Fast jag skulle kunna tänka mig att ha det uppe i hallen oxå, så får han väl ha ngt mer praktiskt på kontoret :)

1 kommentar:

  1. Vi har hittat en stort bamse skrivbord som vi förmodligen inte ens får upp till övervåningen, hmm.
    Det där såg lite bättre i storlek :)

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!