måndag 3 september 2012

Hyfsat

Idag har det vart en helt ok dag. Haft en positiv känsla i kroppen och fått mycket gjort idag. Har bara ena stora tösen hemma nu och det ger ju lite mer kvalitetstid vilket är bra för alla!

Hon va så söt idag när hon satt m grus i handen och körde " hur många barn får jag när jag blir stor?" precis som man själv gjorde som barn. Efter några försök så fick hon iaf sju barn :)

Förra veckan pratade hon om att hon ville ha tjejkväll med mig. Sagt och gjort, ikväll frågade jag henne om vi skulle ha en tjejkväll imorn, bara hon och jag.. Gissa om tjejen sken upp som en sol!

Så imorn när pappan kommit hem ska bara jag och A åka och äta på Mc, sen ska vi på bio! Det ska bli mysigt!

Får väl ha en tjejkväll nästa vecka oxå med J,det är ju det som e så bra m att dela upp dom , mer kvalitetstid!

Imorn ska jag fortsätta repetera inför onsdagens examination, nervöst, men det ska nog gå bra hoppas jag. Nu ska jag krypa till sängs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!