onsdag 26 september 2012

Gravid?

ja min far var så snäll och använde det uttrycket iaf när han kom förbi... Inte för att jag e en sån som tar illa upp eller bryr mig på så sätt, tycker väl mest det va en halvrolig kommentar...

Jag vet att jag har lite mage, och när jag äter sväller den ofta upp.. Och då får jag en gravidmage.. :-D
ne ska ta tag i det... snart... Men det finns ju så mycket gott här i världen.. hur kan man låta bli liksom !

Idag har jag vart hemma hela dagen m Agnes.. Det jag har fått gjort är lite städning och sen har jag gått igenom massa kläder och prylar som ska säljas på loppis, sorterat och prismärkt.
Nu ligger jag i sängen och softar.. Får se vad som ska göras imorn.. skulle behöva plugga för jag har ju prov på fredag. Suck, blir inte som man tänkt sig. Men på fredag måste jag ha barnvakt iaf! Ska ringa och fråga mina föräldrar...

Ne nu skiter jag i detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!