måndag 17 september 2012

Blocket

Det finns ju en hel del grejer jag skulle kunna tänka mig att köpa :) har nyss köpt en gammal trästege på en köp och sälj grupp på Facebook . Det ska få bli en klädhängare åt Johan :) vill ni veta priset ? Ynka 150:-! Det du Linn , Dalarna rules!
Den kanske inte va i exakt det utförandet jag ville, vi får se om den passar in...

Bild kommer imorn!

Sitter oxå och funderar på om jag skulle införskaffat en kökssoffa... Den som vi har hemma är tyvärr för lång... Så den ska säljas på loppisen förhoppningsvis . Jo jag tror köket kan bli att kännas ännu större om man har en soffa, då får man in bordet mer i hörnet... Vad tror ni om det? Ngn som har nån billig soffa till övers? Ullis? Ni har väl inte soffan kvar i köket? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!