söndag 16 september 2012

Najs!

Allt har känts hel ok de senaste två dagarna, något har lättat en aning :)
Lite nervös inför onsdagen, får berätta mer om det senare..

Imorn väntar tandläkarn, eller tandhyginisten, eller hur det nu stavas...? Förra året blev jag godkänd, får se hur denna gång slutar... så rackarns dyrt att laga tänder... jag har ju dåliga sådana oxå  tyvärr... Trångt snett och vint, gula (tycker jag) Men att fixa sig snygg i käften är inte speciellt billigt det heller, plus att då lär jag dra ut ett gäng gaddar igen och det vill jag ju inte. Ingen rolig upplevelse direkt.
Har dragit ut min fyra visdomständer för att antal år sedan... Usch! Även om min tandläkarrädsla har blivit bättre så finns den fortfarande där i bakhuvudet.

Jag ligger jämt som en stel pinne och kommer på mig själv ibland... då försöker jag slappna av, sen vips så e jag en planka igen.. Puh!

Vad mer är planerat?! Jo loppis såklart!
Gatuloppis efter vår gata på lördag! 9-14, välkomna!

Jag har några projekt i garaget som jag tänkte försöka hinna klart med, för jag tänkte kränga dem på loppisen var planen..

Igår hade vi några vänner här, kräftor, västerbottenpaj och massa babbel :) Jättetrevligt!
Fick ett par nya bekantskaper, en gammal skolkamrat till Johan och hans familj kom. Jättekul att lära känna lite nytt folk. Hoppas vi kan umgås igen!

Har nyss gluttat på Xfactor, tryckt i mig 100g choklad, 2 stora glas läsk och lite snacks, precis vad jag behövde ;) NOT! Men som vanligt börjar mitt nya liv imorn!

Lär lägga på ett kol med skolarbetet oxå, då onsdagen nog kommer gå bort för andra planer..
Åhh vill ju gå runt till de andra loppisarna och kika oxå, hur ska jag hinna det? Får göra det tidigt på morgonen :)

Jag måste bara hitta ett gammalt fönster snart! Eller två, eller tre :) Vet på ett ungefär nu hur jag vill ha det på väggarna i v-rummet... ska bara ta tag i det fördömda golvet oxå! Ska nog ta och prioritera det denna månad! Vill få klart nu, slipa och behandla, sen golvsocklar, tvn upp på väggen, ny "tvbänk" och måla bordet... jaja det får ta sin tid :)

Entrén måste bli klar oxå! Johan har lite kvar på trappen.. sen ska taket fixas.. Åhhh låt mig få en lottovinst (kanske borde spela först) :)

Någon om har extremt mycket pengar över kan ju skänka en slant till oss :)

Ne go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!