onsdag 19 september 2012

När man ändå är i farten..

Så blir det ett tredje inlägg i loppet av 15min... bra gjort, eller så kan man kalla mig glömsk och virrig ;)

Glömde ju berätta! Agnes sov hela natten i sin säng! Wohooo! Undra om det kan var för att hon mådde bättre i magen? Ni vet när man e van att ens barn gnäller om natten, man får kliva upp och gå in o trösta flera gånger, tills slut orkar man inte mer då tar man in dem i sin egen säng.. Den vanan sitter ju kvar även om dem sover hela natten i sin egen säng... Jag låg vaken i flera omgångar och bara lyssnade, väntade på att hon skulle knöla... Men icke, jo ett par gånger ganska tidigt på natten...
Men såklart hade vi en stor unge i sängen istället som kom upp inatt :)
Jaja, det går ju åt rätt håll iaf :)

En sak till som jag tänkte på..
Hur ofta torkar ni av era trappräcken?


Lånad bild

Kan säga att dem blir rätt äckliga snabbt, och jag torkar då inte av vårt räcke tillräckligt ofta. Gjorde det nu på vägen ner när jag såg att det var skitigt, nu är det vitt igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!