onsdag 12 september 2012

Det går bra nu!

Fått en ny energikick idag!
Haft betygsamtal i marknadsföringskursen och det slutade med ett B (svagt mvg, om man jämför m gamla skalan), så jag e supernöjd! Var väldigt orolig i början och jätte nervös inför samtalet, men när vi kom igång och pratade så inser jag ju faktiskt att jag kan ett och ett annat om marknadsföring och det kändes toppenbra!

Men som både läraren och jag såg och kände så hade jag ingen vidare motivation och engagemang i början av kursen vilket visade sig i uppgifterna. Men allt eftersom så lossnade det och polletten trilla ner så att säga :)
Kan inte annat än att LE stort!

Har något mer skojsigt att berätta, men det tar vi en annan gång!

Tjingeling, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!