söndag 23 september 2012

Mums!

Det va längesen vi åt lax, passade på att bjuda över Johans föräldrar på lite mat och det var uppskattat! Agnes tycker om dem så mycket, hon lyser upp så fort hon ser dem :) Imorn ska hon få leka med farfar en stund medan jag pluggar ikapp lite... Pluggar ikapp och förbi... har prov på fredag, men hade tänk ha henne hemma hela veckan som jag tidigare nämnt...

Hon e duktig använder armen på den sida där hon har en fraktur på nyckelbenet på ett försiktigt sätt. Man märker när hon inte tänker sig för.. då gör det ont.. :( Men tycker det går riktigt bra ändå, idag var vi till lekparken en stund oxå.

Ska strax stoppa henne i säng och hoppas på en bättre natt än den förra som inte va nå vidare alls.. Till helgen är det Solvarbo marknad, om vädret tillåter blir det nog en sväng dit, mycket trevligt och mysig marknad! Om man jämför med Borlängemarknad... som jag tycker dem ska lägga ner eller så är det dags att  se över organisationen ... Den är verkligen urkass tycker jag! Knappt värd att besöka.

Ne om man ska få skuttan i säng..

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!