onsdag 19 september 2012

Det finns mer än vad man tror...

Vad är det nu jag dillar om? Jo det ska jag berätta för er! Jag pratar om andevärlden, även om jag stundvis är något skeptisk så vill jag gärna tro helt hundra på det, men ibland är det ju "för bra för att va sant"... TYP :)

Idag kom det hem en tjej till mig som har mediala kunskaper och som kan kommunicera med andevärlden. Hon berättade att hon redan i bilen på väg till oss hade en man med sig i bilen...
Denna man som vi tror levde så sent ( så tidigt?) som på 1800-talet var med oss idag. Denna man var platsbunden till vårt hus/mark... Huset som hon såg , liknade inte alls vårat.. så frågan är om huset låg här på gården innan detta byggdes. Vårt hus är byggt 1909.
Fick veta en hel del om denna man och det kan ha vart han som Agnes såg i hallen för en tid sedan...

Sedan fick hon till sig en liten flicka, 8-10år... som var väldigt livlig och sprang runt, fram o tillbaka, upp o ner i trappen...

Tänkte inte berätta så mycket mer nu, men det var en speciell upplevelse... Det var även något som fick mig att hoppa till då hon hjälpte dem över till andra sidan... I en klädkammare en bra bit ifrån där vi satt rasade en fläkt ner från en hylla.... Jag mena, hur kunde den åka ner?
Troligen var det där den gamla dörren till mannens hus låg... Och vi tror att det var genom den han gick när han gick över till andra sidan, och att det blev starka energier då som gjorde att fläkten åkte ner...

Man måste nästan vara med om detta själv för att tro på det. När man pratar och berättar för folk som inte tror på det låter det bara mest som fjanterier...

Ni får pröva själv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!