torsdag 20 september 2012

Cuz I Got High, Cuz I got high


Kommer ni ihåg den låten? Inte den bästa låten man hört, men den spelades flitigt när den kom ut :)
Som i låten känner jag mig hyfsat hög just nu, har stått i garaget och spraymålat hörnskåpet som ska säljas.
Jag lyckades ju köpa 2 skåp på en dag, då det andra som jag hittade föll mig mer i smaken :)
Jag skulle gärna behålla det jag målar nu oxå, men har ingen plats för det...



Kommer att försöka sälja det på loppisen på lördag.. har målat det utvändigt, nu funderar jag på om jag ska spraya insidan oxå, känns nästan  lika bra va? Mer lättsålt då..
Ska testa och kasta ut det på en köp o sälj sida på FB oxå.. 
Vill ju ha en slant för det, vill ha tillbaka det jag lagt ut, så det kanske inte är så många på en loppis som vill ge så mkt..

Vi får väl se om jag får det sålt!



1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!