torsdag 6 september 2012

Lugn o ro...

Skönt med en morgon utan massa fläng och få iväg karl och barn. Idag har vi tagit ledigt jag och Agnes! Och jag har fixat ledigt åt henne imorn me. Jag har ju bara ett litet prov på fm, så då skulle hennes farfar passa henne den stunden så så får hon va lite extra ledig från dagis.
Hon har ju *peppar peppar* vart frisk ända från start v.32, hela 5v har hon gått på dagis! Det är inte illa pinkat! Så nu tyckte jag hon var värd att få va lite ledig med sin mamma, nu när jag har möjligheten...

Examinationsprovet gick sådär igår... Jag kunde väl frågorna, men under tidspress och tiden gick alldeles för fort så hann jag liksom inte med och det blev en massa dravvel på slutet. Tråkigt!
Får väl se vad läraren säger sen då..

Vi har nyss fått i oss lite frukost, tanken var att jag skulle åka till Maxi för att fota mig och Agnes, men just nu e jag inge sugen alls... Försöka få tag en annan fotograf sen istället, så får man fota i lugn o ro, oftast är det bara smack smack smack på maxi, det ska gå fort!

Sitter o softar i soffan, funderar på vad jag o fröken ska hitta på... Det kan luta åt bad på Aqua Nova, skulle va kul om vi fick med oss någon mer i så fall...

Ikväll kommer syster yster hem och hälsar på över helgen oxå, najs!

Vad ska ni andra göra idag och i helgen, händer det ngt spännande? Jag vill på loppis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!