torsdag 13 september 2012

Jobbigt att inte veta varför..

Jag är ständigt trött och orkeslös, jag vet inte varför?? Det är asjobbigt, jag vill vara full av energi och få saker gjorda! Plugget blir liite lidande, fast jag ligger bra till så jag ligger inte efter ialla fall.
Har nyss sovit i 3tim... känslan när klockan ringde.. jag drar täcket över huvudet.. vill bara försvinna orkar inte bry mig eller engagera mig mer i något just nu. Min ork är som bortblåst och det suger rent ut sagt!

Skulle behöva någon med järnvilja, som finns där, drar med mig på det ena och det andra.. jag är bra på ursäkter...
Det har vart så mycket just nu och hjärnan går på högvarv.. Tankarna flyger omkring och det gör mig utmattad för ingenting..

Var bara tvungen att skriva av mig lite just nu, skulle kunna skriva hur mycket som helst egentligen..
Ska försöka ta mig en PW innan jag ska hämta alla kidsen, se om jag hittar lite energier...

Över & ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!