söndag 9 september 2012

Kanske ska göra något jag aldrig har gjort förut...

Nu undrar ni såklart vad det kan vara...


Jo det ska jag berätta för er... Jag har ju i tidigare inlägg pratat om det andliga, att vi har någon här hemma i huset.. lite läskigt ja, men jag är mest nyfiken..
Än så länge är det inte alltför obehagligt och det är inte så påträngande... Det händer/syns inte så ofta..

Men har länga funderat på att gå till ett medium.. och nu när jag eventuellt ska göra något jag aldrig gjort förut så vill jag ännu mer träffa ett medium och förhoppningsvis ta reda på vem som "vakar" över oss..

Och det som jag aldrig gjort förut... jag har aldrig "renat" ett hus...
Jag har en granne som är väldigt insatt i det andliga och som jag har pratat med en del. Jag fick en påse med lite saker av henne som ska hjälpa mig att rena huset.
Men för att göra det så lär jag utföra en egen ritual..., känns lite skrämmande.. Men som sagt, kan ju va värt ett försök. men vill först veta vem som är här.. kanske någon som vill säga något!?

Tro ni på sådant här? Jag var väldigt skeptisk förut, men mitt intresse har växt och nu är jag väldigt nyfiken och intresserad istället.

Jag får återkomma när jag har mer att berätta om detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!